Romantic Cafe
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Romantic Cafe

Movies - Songs - Clips - Wwe - Games - Progs

الرئيسيةالرئيسية  البوابهالبوابه  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

ديه قصه بنت من على الشات اعرفها

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
آ‘نــتـكــه
عضو فعال
عضو فعال
آ‘نــتـكــه

النــــــوع : انثى

ديه قصه بنت من على الشات اعرفها Empty
مُساهمةموضوع: ديه قصه بنت من على الشات اعرفها   ديه قصه بنت من على الشات اعرفها Emptyالأحد 10 يناير 2010, 19:39

فيوم تعرفت بالصدفه على شاب بالنت وارتاحتله وحكيتله عن قصتى كلها وعرف انى مدبوحه ومش متحمله اى الم تانى من حد ووقف جنبى اوى واكتر حاجه حببتنى فيه انه كان ملتزم وبيصلى ورانى صورته طلع ضابط مباحث اعجبت بيه اكتر وتكلمنا فتره وحصلت احداث كتيره علقتنى بيه وبقيت افكر فيه لمه يغيب عنى وفجاءه غاب فتره طويله واشتد قلقى عليه اكتر واكتر انا حبيته لانى حسيت انه صادق ومحترم ويعرف ربنا وفيوم دخلت شات كنت مخنوقه وعندى حاله ملل وتعرفت على وحد تانى وبعد متعرفنا ورانى صورته ظلع نفس صورت الظابط الى حبيته فاالاول اتكسفت وحست انه كان بيختبرنى بس الغريب اننا اتلاقينا صدفه المهم سالته كنت غيب فين وليه قلى انتى تقصدى مين وفضلت اساله انت غبت ليه عنى واكلمه كلام اول مره يسمعه لاقيته بيرد يقولى يا انسه انا اسف لازم تعرفى الحقيقه عشان انتى صعبتى عليه والصورة دى مش صورتى دى صورة واحد من النتادخلى وشوفيها ودخلت جوجل وشفت الى عمرى متخيلتهمصر.. الإعدام لـ 6 لصوص قتلوا ضابط شرطة[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]الضابط الشهيدالقاهرة: قضت محكمة الجنايات بمركز شبين الكوم بمحافظة المنوفية المصرية بإعدام 6 لصوص كابلات بعد إدانتهم بقتل الملازم أول أحمد حسن نشأت معاون مباحث مركز شرطة قويسنا أثناء محاولته القبض عليهم .
تعود وقائع القضية إلي يوليو الماضي عندما تلقي الملازم أول عمر أمر الله نافذ معاون مباحث مركز بركة السبع إخطاراً من شرطة النجدة بوجود سيارة نقل محملة بكابلات تليفونية مملوكة للشركة المصرية للاتصالات علي طريق مصطاي الرمالي فأسرع بسيارته الملاكي إلي مكان البلاغ برفقة الشرطي السري إيهاب محمد أمين وشاهد السيارة المبلغ.
وعندما حاول استيقافها أطلق عليه مستقلوها أعيرة نارية من سلاح آلي فلاذ بسيارته إلي الاتجاه المعاكس وأبلغ معاون مباحث قويسنا أن السيارة في طريقها إليه وأن المتهمين مسلحون ثم تابع مطاردتهم وشاهد أحد المتهمين يطلق الأعيرة النارية علي الجانب الآخر من الطريق نحو سيارتي الشرطة اللتين كان يستقلهما "المجني عليه" الملازم أول أحمد حسن نشأت والنقيب باهر عدلي فأسرع إلي زميليه ووجد المجني عليه غارقاً في دمائه وإصابة سائق السيارة فنقله لمستشفي بركة السبع ولفظ أنفاسه أثناء محاولة إسعافه .

معقول الانسان الى كان عندى امل فيه انه يكون بيحبنى كان كداب معقول انا حبيت وحد ميت انا كمان قلبى مات عرفنى وانا مجروحه ورغم كده كمل عليه ياخساره هى الدنيا بقت وحشه اوى كده ليه حد يفهمنى عشان هموت يابنات اوعو تصدقو ان فى حاجه اسمها حب فى كدب وخيانه وجرح حسبى الله ونعم الوكيل حسبى الله ونعم الوكيل ده اخر قلم تدهونى الدنيا بس الواحد بيتعاقب لمه بيغلط انا نفسى افهم غلط فايه عشان اتعزب كده انا عمرى ما ازيت حد والله ليه بيحصلى كده
smaa
المناقشات / النكت / المسابقات
المناقشات / النكت / المسابقات
smaa

SMS رغم حبي لك.....وتعلقي بك.....
رغم تقديري لك ....واعجابي بك .......
اجدني لا اجرؤ على الاقتراب منك......
ليس خوفا منك وليس لأنني لا اريدك....
بل لانني لا اريد ان اصبح مصدر شقائك ...
أو سببا لاحـراجـــك...............

مُساهمةموضوع: رد: ديه قصه بنت من على الشات اعرفها   ديه قصه بنت من على الشات اعرفها Emptyالأحد 10 يناير 2010, 22:57

ديه غلطتها من البدايه انها عرفت واحد من الشات يعنى لا تعرفه ولا يعرفها ولا يمكن واحد يحب واحده من غير ما يشوفها وانه اكيد كان بيتسلى بيها وبمشاعرها وهى لانها كانت موجوعه صدقته بسرعه لانه يعتبر قفل ليها صفحة العذاب الاولى لكن المصيبه انها ما تعرفش انها صفحة جديده من الوجع والعذاب واها ضحيه من ضحياه لكن ارجع واقولك انها هى اللى غلطانه وتستاهل كل اللى يجرلها لانها حبت بطريقه غلط خااااااااااااالص وشكرا على مواضيعك المفيده
آ‘نــتـكــه
عضو فعال
عضو فعال
آ‘نــتـكــه

مُساهمةموضوع: رد: ديه قصه بنت من على الشات اعرفها   ديه قصه بنت من على الشات اعرفها Emptyالإثنين 11 يناير 2010, 15:25

معلش يا سما هى حابته ديه كل غلطتها بس غلط فعلا انك تحبى حد مش تعرفيه وهبقى اقولها ردك ياجميل [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ديه قصه بنت من على الشات اعرفها
صفحة 1 من اصل 1